1. Hey, Guest! Do you want to chat with us? Then come to the chat thread Here!
  2. Hey, Guest! Follow Sugoi Desu on FaceBook Here!
Welcome to Sugoi Desu, Respected Guest! Please take a moment to register today.
iNoto
Last Activity:
Apr 18, 2018 at 5:10 AM
Joined:
Dec 21, 2014
Messages:
1,286
Likes Received:
1,238
Trophy Points:
1,170
Keno:
409ლ
Gender:
Male
Birthday:
May 17, 1993 (Age: 24)

Awarded Medals 5

Share This Page

iNoto

さびし おかみ, Male, 24

Are anime getting shit or i'm getting tired of them? Apr 16, 2018 at 1:34 AM

iNoto was last seen:
Apr 18, 2018 at 5:10 AM
    1. iNoto
      iNoto
      Are anime getting shit or i'm getting tired of them?
      1. View previous comments...
      2. Faint
        Faint
        I struggle to feel in the mood for it tbh, don't want it to be a chore to watch, would only ruin the experience.
        Apr 17, 2018 at 11:52 PM
      3. iNoto
        iNoto
        I'm going to be honest. I try to watch animes but man, if the first episode isn't good, I ain't gonna continue it.

        The only anime i'm watching right now is Hinamatsuri. It's like umaru-chan but different (protagonists not related + supernatural).
        Apr 18, 2018 at 5:10 AM
      4. Mahesvara
        Mahesvara
        What about Shokugeki, bnha, and DxD? They all have new seasons this Spring. Not to mention stuff like TG:re and Steins;Gate 0. As for like new new stuff(non-sequels), Megalo Box(a gritty retro style sports anime set in sort of a dystopian future), Tada-kun wa Koi wo Shinai(a nice/fun romcom with multiple couples made by the same people behind Monthly Girls Nozaki-kun), and Wotaku ni Koi wa Muzukashii( another fun romcom with two otaku in the work place) have been pretty good so far.
        Apr 18, 2018 at 7:55 AM
    2. iNoto
      iNoto
      Actually Far Cry 5 is pretty damn good! 22 hours spent and I'm not even half done with the game. FC multiplayer and arcade mod are also good as hell. I can't wait for the zombies to be released. Ubisoft actually making a great game at lauch? WHAT THE HELL... EA is next?!?!?!?!?
      1. Faint likes this.
      2. View previous comments...
      3. Faint
        Faint
        Seems a solid length
        Apr 12, 2018
        iNoto likes this.
      4. iNoto
        iNoto
        BORED
        Apr 16, 2018 at 1:32 AM
        Faint likes this.
      5. Faint
        Faint
        dead
        Apr 16, 2018 at 11:21 AM
    3. Laraib
      Laraib
      Noto sensei do you remember me?
      1. iNoto
        iNoto
        How it's going man
        Apr 9, 2018
    4. iNoto
      iNoto
      Death be my dignity
    5. iNoto
      iNoto
      @Faint Yoooo PS4 PRO! JKSADJKLASDKJLASDJKLADS
    6. iNoto
      iNoto
      Today was another good day [​IMG] So far I've used 3TB! Let's see if I can hit 5TB.
      1. Faint likes this.
      2. Faint
        Faint
        wew
        Mar 19, 2018
    7. iNoto
      iNoto
      I'll buy a PS4 pro if Black Ops 3 has all Black Ops 2 zombie maps remastered. Buried I miss you so ******* much, specially the wonder-weapon.
      1. View previous comments...
      2. Faint
        Faint
        Fair call! Yeah, it's my monster hunter machine lol.
        Mar 16, 2018
        iNoto likes this.
      3. iNoto
        iNoto
        Sell it and get an xbox :V
        Mar 19, 2018
        Faint likes this.
      4. Faint
        Faint
        >owning an xbox
        lol
        Mar 19, 2018
    8. iNoto
      iNoto
      Bought a Prismatic xbox one controller and let me tell ya, it's amazing.
      1. Faint likes this.
      2. Faint
        Faint
        Looks bretty neat
        Mar 10, 2018
        iNoto likes this.
      3. iNoto
        iNoto
        So far looks good but I feel like windows should give all games aim assist or something like it. It's hard af in FPS games lol.

        Currently downloading NFS Hot Pursuit 2010 to play it.
        Mar 10, 2018
        Faint likes this.
      4. Faint
        Faint
        I'm just bad in general xd

        Oh, enjoy!
        Mar 10, 2018
    9. iNoto
      iNoto
      Best boy
    10. iNoto
      iNoto
      Awareness fail. Aiming fail, again.
    11. iNoto
      iNoto
      Oh mama!
    12. iNoto
      iNoto
      I've been in the Hills fuckin' superstars
      1. Faint
        Faint
        did you get the flac version I sent? ;-;
        Feb 24, 2018
        iNoto likes this.
      2. iNoto
        iNoto
        yes :3 <3
        Feb 24, 2018
        Faint likes this.
      3. Faint
        Faint
        Sounds amazing with headphones.
        Feb 24, 2018
    13. iNoto
      iNoto
      So my boss came from his vacations from D.R. and he told me that he rented his jeep for 40 bucks a day! What a steal!!!! He will give me the # number of the guy that rented the car.... gotta have those connections!!! I need to go to macy's tomorrow to buy new clothes and a bad. I'm also buying the iphone wireless earbuds which cost $160.
      1. View previous comments...
      2. Faint
        Faint
        >iphone branded
        you get better value from something else, tbh

        Sounds lit though!
        Feb 18, 2018
        iNoto likes this.
      3. iNoto
        iNoto
        Recommend me one. Must be Bluetooth/wireless (would be dope if it was hybrid so I can connect it to my PC) and below $200.
        Feb 18, 2018
        Faint likes this.
      4. Faint
        Faint
        >below 200 bucks
        whelp
        Feb 18, 2018
    14. iNoto
      iNoto
      I was telling my parents and some friends that are in my house that i'm ready for my D.R. vacations and my mom is like ''I got a girlfriend for ya there ^_^'' MOM ;-; I admit she's cute but mom!?!?!?! ;-; I'm faithful to rena <3
      1. Faint likes this.
      2. View previous comments...
      3. Faint
        Faint
        Ah, well it's manageable.

        LOL, which anime?
        Feb 12, 2018
        iNoto likes this.
      4. iNoto
        iNoto
        The plane ticket should be less than 600 so that's like less than 1,200... $500 should be enough for food and beverages :) . I'm also planning on bringing my iphone 7 plus and buy a prepaid plan there for a week so I can use data for GPS and whatnot.

        Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e
        Feb 12, 2018
        Faint likes this.
      5. Faint
        Faint
        Got it all planned out! :D

        Cheers
        Feb 12, 2018
    15. iNoto
      iNoto
      #good guy noto
      1. Faint likes this.
      2. View previous comments...
      3. Faint
        Faint
        in saying that some public stuff goes to shit too :/
        Feb 12, 2018
        iNoto likes this.
      4. iNoto
        iNoto
        true.

        left my computer with torrent on all day long

        [​IMG]

        monkaS
        Feb 12, 2018
        Faint likes this.
      5. Faint
        Faint
        ;-; good guy
        Feb 12, 2018
        iNoto likes this.
  • Loading...
  • Loading...
  • This user's logs are private.
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    May 17, 1993 (Age: 24)

    Signature

    [​IMG]
  • Loading...
  • Loading...